5 דרכים פשוטות להגדיל את קהל הלקוחות שלכם (לא רק בעזרת דאטה)

5 דרכים פשוטות להגדיל את קהל הלקוחות שלכם

המאמר עודכן לאחרונה ב- 30/04/2024 , 12:05

אתם מוצאים את עצמכם חושבים על איך לבצע תהליך של הגדלת לקוחות בעסק שלכם לעיתים קרובות?

אחד המנועים העיקריים והחשובים ביותר של העסק שלכם הוא הערך שאתם מקבלים מקהל לקוחותיכם.

ניתוח הרווחיות ומיקסום ערך חיי הלקוחות שלכם הינם בעלי חשיבות עליונה לכל עסק.

בשביל להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, הכרחי להישאר בקשר תמידי ומקיף עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים. ככל שהעסק שלכם מציע ערך אמיתי וחשוב עבורם, כך הסיכוי שהם יישארו נאמנים אליכם גבוה יותר.

גידול של 5% בלבד בשימור הלקוחות שלכם יכול להוביל לגידול של 75% בערך שהלקוחות מקנים לעסק שלכם.

האתגר הוא איך בדיוק לשפר את שימור הלקוחות ב-5%?

5 דרכים פשוטות של תהליך הגדלת לקוחות בעסק שלכם

  • הציעו ניוזלטר חינמי
    חינם זה משהו שכולם יכולים להרשות לעצמם, מעסק קטן ועד תאגיד בינלאומי. כאשר אתם מציעים ניוזלטר חינמי, אתם מיידעים את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם שאתם מוכנים לספק מידע חיוני בעל ערך ממשי כבר מההתחלה. אם תספקו תוכן איכותי, לקוחות ישמחו לדעת עוד על העסק שלכם.
    כמובן שלא תגייסו לקוחות חדשים אם תספקו את הניוזלטר החינמי רק ללקוחות הקיימים שלכם.
    כדאי לרכוש רשימת תפוצה המכילה לקוחות פוטנציאליים ספציפית עבור העסק שלכם. חברות מידע ידעו איך להתאים לכם רשימת תפוצה ממירה.
  • הרחיבו את קהל לקוחותיכם על ידי בירור הרצונות והדעות שלהם
    לפני שלקוח פוטנציאלי עוזב את אתר האינטרנט שלכם, בקשו מהם למלא סקר קטן הקשור לעסק שלכם. אנשים שמחים להביע את עצמם ולעיתים יהנו לספר לכם על חוויות האונליין והאופליין שלהם. תוכלו להשתמש בסקר זה לצורך מחקר תעשייתי-עסקי, למידה על חוויית המשתמש ומדידת שביעות הרצון של לקוחותיכם.
    אחרי שאתם מבינים לעומק מה מייחד את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבחינת רצונותיהם ודעותיהם, הדרך לאפיין דאטה רלוונטית עבור העסק שלכם הופכת לברורה יותר.
  • שמרו על רמת שירות לקוחות גבוהה
    לקוח שפונה לשירות לקוחות בנושא ההזמנה הראשונה שלו, צריך להיות חשוב לכם בדיוק כמו לקוח שפונה לשירות לקוחות בנושא ההזמנה העשירית שלו. התייחסו לכל לקוח במלוא תשומת הלב, בשיא הכבוד והאכפתיות ופעלו בצורה המתאימה ביותר לכל מקרה לגופו.
    לקוח שמח ומרוצה יספר לשלושה חברים לפחות על החוויה החיובית שעבר איתכם – שירות לקוחות מעולה מוביל לגידול במכירות!
    הוספת נדבך נוסף לתהליך תהיה שמירת כל ההתקשרויות הקודמות עם הלקוח באמצעות כלים כמו תוכנת CRM.
  • שמרו על תוכן עדכני באתר שלכם
    תוכן איכותי, רענן ואינפורמטיבי הוא אחד מהאלמנטים העיקריים המושכים מבקרים חדשים ולקוחות פוטנציאלים. שמרו על התוכן שלכם רענן על ידי פרסום בלוג המדווח על העדכונים העסקיים האחרונים, נקודות מפתח מעניינות ונושאים חמים מהתחום שלכם.
    בנוסף, תוכן חדש ואיכותי יעזור לאתר שלכם להופיע גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל.
  • קדמו את העסק שלכם ברשתות החברתיות
    למשתמשי פייסבוק יש בממוצע כ-229 חברים. כאשר אתם מייצרים תוכן חדש, משיקים מוצר\שירות חדש או משיקים קמפיין חדש, היו בטוחים שאתם משתפים זאת בכל הרשתות החברתיות בהן העסק שלכם פעיל.
    אין דרך קלה יותר להגדיל את קהל הלקוחות שלכם מאשר לספק ערך אמיתי ואז לתת ללקוחות שלכם לקדם את המותג שלכם – עבורכם.

שיווק הוא אומנות משיכת ושמירת לקוחות.
אם בניית קהל לקוחות עמיד ואיתן עבור המוצר או השירות שלכם זה מה שאתם מחפשים להשיג בשנת 2019, יישום חמשת הצעדים הנ״ל יעזור לכם משמעותית להגדיל את מס׳ לקוחותיכם בזמן קצר יחסית.

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות