דאטה לשיווק ביטוחים – קיצור דרך שחשוב להכיר

קניית דאטה לשיווק ביטוחים | רכישת דאטה לשיווק ביטוחים

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:18

בדאטה ריינו אנחנו יודעים לייצר עבורך דאטה לשיווק ביטוחים. אנחנו יודעים מנסיון של שנים. באמצעות הדאטה שלנו ניתן לייצר כמות רבה של לידים בקלות ובמהירות. אז למה דאטה לשיווק ביטוחים מועילה כל כך. כיצד יש לאפיין אותה ולהשתמש בה. כיצד לתחזק מאגר מידע של לקוחות פוטנציאליים לרכישת ביטוח ומה הסוד להצליח במקום שבו כל כך הרבה נכשלים.

דאטה לשיווק ביטוחים - למה זה טוב?

ייצור לידים לביטוח הוא קשה. קשה מאוד. יש לזה סיבות רבות. אבל הסיבה העיקרית היא פשוטה. ללא מאגר מידע איכותי, אין אפשרות להגיע לקהל של לידים חמים שניתן להמיר ללקוחות. פרסום לקהל הרחב ללא דאטה חכמה פשוט לא עובד. הימים בהם ניתן היה לפרסם הזדמנות להוזלת ביטוחים חלפו ועברו. גם כתבות תוכן מושקעות הפונות לקהל כללי כבר לא עובדות. האינטרנט מוצף בהן והצפייה בהן מאוסה למי שהכתבה לא מתאימה לו בדיוק. 

 בשנת 2024 חייבים לפנות לאדם הנכון עם המסר השיווקי הנכון אחרת פשוט חבל על הזמן. אם מבקשים לשווק ביטוח לרכב, חייבים לפנות לבעלי רכבים. אם המסר השיווקי טוען להוזלה של הביטוח, חייבים לפנות לקהל שרגיש למחיר ומחפש הוזלות וכו'. 

למה לצפות?

לא חשוב אם אתה יצרן לידים לביטוח עבור עצמך או עבור אחרים. בוודאי ידוע לך, שכל תחום ביטוחי עומד בפני עצמו. הקהל אליו נשווק שונה לחלוטין בין תחום לתחום. זאת הסיבה שייצור לידים עם דאטה איכותית הוא יעיל וזול בהרבה מאשר ייצור לידים ללא דאטה. הקהל שמתאים לרכישת ביטוח רכב איננו מתאים לרכישת ביטוח פנסיוני וכו'. גם לנושא העיתוי משמעות קריטית. אדם שרוכש עכשיו דירה הוא לקוח מצויין לביטוח משכנתא. רגע לאחר ש"סגר" ביטוח הוא עשוי להעלם לנצח ממפת הלידים הפוטנציאליים.

שיווק ביטוחים - עם ובלי דאטה

שיווק לעולם נעשה בשיטת המשפך. נפנה לרבים כדי לסגור עם המעטים. כל שלב ושלב אנחנו מאבדים לקוחות אבל "מרוויחים" מידע. רכישת דאטה לשיווק משמעה קיצור התהליך. לכתחילה המשפך קטן ומדויק יותר. בהתאם יש חיסכון אדיר בשיווק. שכן צריך לפנות להרבה פחות לקוחות פוטנציאליים. כמו כן, כבר בשלב הראשוני, אנחנו מתחילים עם "קיצור דרך" בכיס. יש לנו הרבה יותר מידע בהשוואה לגישוש עיוור אחרי לקוחות. בהתאם אפשר לקצר את התהליך ו"להתחיל מהסוף". הניסיון שלנו מלמד, כי ייצור לידים באמצעות דאטה חכמה, חוסך עד 75% מעלויות השיווק ומקצר את תהליך ייצור הליד בכ-50%. במילים פשוטות. הרבה יותר לידים בזול ומהר.

דאטה לשיווק ביטוחים - מה אני מקבל בתכלס?

יש שתי אפשרויות להשתמש בדאטה לשיווק ביטוחים והבחירה מה מתאים נעשית על ידי יצרן הלידים.

1. רכישת מאגר מידע של לקוחות פוטנציאליים לביטוח.

 דוגמא מהחיים 1  – טלמרקטינג היא שיטה נהדרת לשיווק ביטוחים. אחוזי ההמרה גבוהים בהרבה מכל שיטה אחרת וגם הליד איכותי הרבה יותר. יש משהו במגע האנושי לאורך כל הדרך שקונה אנשים. החיסרון העיקרי הוא שטלמרקטינג הוא יקר. הזמן של הטלפנית יקר מאוד וניסיונות שווא גורמים לתסכול והפחתת האפקטיביות.  הפחד הגרוע מכל הוא טלפון לאדם שעצם הפניה מרגיזה אותו. הסיכון נע בין המתרגז הסביר ועד לתובעים סדרתיים ושיימינג ברשתות חברתיות. הצד השני של המטבע הוא שימוש ברשימת טלפונית איכותית של לקוחות פוטנציאליים. חשוב להקפיד שהרשימה תוכן בזמן אמת עבורך תוך התייחסות ספציפית למוצר הביטוחי. במקרה כזה אחוזי ההמרה מזנקים לשמיים. חשוב לא פחות, הוא סינון מול "רשימה שחורה". בדאטה ריינו אנחנו מקפידים לסנן כל אדם שעשוי מסיבה כלשהי להתנגד למכירה. בדרך כזאת אנחנו חוסכים תסכולים וקשיים משני הצדדים. לפעמים השיחה המוצלחת ביותר היא השיחה שלא עשית. לצד אחוזי ההמרה הגבוהים. שימוש בדאטה חכמה לשיווק ביטוח  = מכירות עם חיוך על הפנים. וזו הרי המטרה של כולנו בכל יום ויום.

 דוגמא מהחיים  2  – טרגוט בפייסבוק הוא עסק מסובך ויקר. עיקר העלות איננה בפרסום עצמו, אלא בעלויות השיווק. ההליך של בניית קהל מתאים הוא ארוך (יחסית) ויקר. בנוסף פייסבוק מגבילה מאוד את אפשרויות הטירגוט ולכן הפער העצום בין מה שאנחנו מחפשים לבין מה שמקבלים בפועל. לבסוף עד שבנינו "קהל" מתאים. הנתונים שלו שייכים לפייסבוק ואינם נגישים. רוצים לפנות לקהל בקמפיין מיילים / אס.אם.אס? אי אפשר. רוצים לבדוק את המידע או להעשיר אותו ? אי אפשר. אחרי כל העבודה הקשה. אין שום דבר מוחשי ביד. מנגד שימוש ברשימת תפוצה איכותית = שיווק ביטוחים אפקטיבי. הניסיון מלמד שקמפיין רב ממדי הוא האפקטיבי ביותר ולשם כך נדרש שהמידע יהיה אצלך ביד. ההבדל בין רכישת רשימת לקוחות פוטנציאליים לרכישת ביטוח רכב לבין טרגוט מתעניינים במכוניות הוא אדיר.

2. טיוב והעשרת מידע קיים. הרבה פעמים עסקים צוברים מידע רב. לידים ישנים שפוספסו. לקוחות עבר וכו'. במקרה כזה יש צורך בטיוב המידע והעשרתו לפני שימוש. איתור פרטי קשר עדכניים וכן בדיקת עדכניות המידע הם חובה בטרם שימוש במידע בפועל. אפשרות נוספת היא איתור לקוחות פוטנציאליים חדשים על בסיס הקיים. בשונה מה "לוק א לייק" של פייסבוק. כאן מדובר במידע מוחשי ושמיש בפועל. אותו ניתן לבדוק באמצעות המטריצות המקובלות.

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות