רכישת מאגרי טלפונים – הצעד הבא לקידום העסק שלך

רכישת מאגרי טלפונים – הצעד הבא לקידום העסק שלך

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:26

בעידן הדיגיטלי של היום, אנחנו מחפשים באופן תדיר דרכים חדשניות ליצור קשר עם לקוחות חדשים. כמי שמתמחים בשיווק B2B אנחנו יכולים להעיד ממקור ראשון. כי רכישת מאגרי טלפונים היא בהחלט רעיון מצוין. רכישת מאגר טלפונים מתאים יכול להיות מכרה זהב של ממש.
בהמשך המאמר נצלול אל הסיבות לרכישת מאגר טלפונים וכיצד לעשות בו שימוש נכון.

מאגר טלפונים - ניידים בלבד או ניידים ונייחים?

היתרון ברכישת מאגרי טלפונים ניידים הוא ברור מאוד. כאשר באמצעות מאגרי טלפונים ניידים ניתן לדעת מי יענה בצידו השני של הקו. מאגרים המכילים טלפונים קוויים זמינים כמעט תמיד וניתן לעשות בהם שימוש יצירתי כמו לצורך טרגוט ברשתות חברתיות שונות. הטלפון הנייח נראה כ"שריד מן העבר". אבל אנחנו ממליצים שלא להזניח אותו. במיוחד בעולם העסקי. הטלפון הנייח משמש לשיחות רשמיות יותר ומהווה את "שער הכניסה הראשי" אל העסק. שיחה שמגיעה למנכ"ל דרך הטלפון הקווי שלו ואפילו דרך המזכירה, לעולם תיתפס כלגיטימית יותר מאשר פניה לנייד האישי שלו. לכן הניסיון שלנו אומר, שכאשר מדובר במאגר טלפונים לשיווק עסקי, כדאי לבחון תמהיל ושילוב של טלפונים ניידים ונייחים במאגר שרכשתם.

למה יש לצפות ממאגר הטלפונים שרכשתם

מאגרי טלפונים בקונטקסט של שיווק B2B מתייחסים לאסופת מידע אודות מספרי טלפונים אשר יכללו מידע מעמיק אודות העסק בצרוף פרטי הקשר האפשריים. לכל הפחות מספר טלפון אחד, אך במקרים רבים ניתן יהיה למצוא מספר רב של טלפונים ניידים ונייחים בצרוף כתובות אימייל. בעבר היו מצורפים גם מספרי פקס אך כיום מספרי הפקס חלפו מן העולם.

כיצד נאסף מאגר הטלפונים

ישנם עסקים אשר מחזיקים במאגרי טלפונים שנאספו לפני זמן רב ונמכרו מספר רב של פעמים. אנו ממליצים להימנע מסוג כזה של רכישה. איסוף מאגר טלפונים צריך תמיד להיעשות בזמן אמת ולצורך ספציפי. בסופו של דבר, העלות המשמעותית ביותר היא עלות זמנם ומרצם של המשווקים. מידע זול עולה ביוקר ומידע יקר ועדכני שווה זהב. הנסיון שלנו מלמד, כי מי שנכווה ברכישת מאגר טלפונים מיושן, ידע להעריך מאגר טלפונים עדכני.

מדוע שימוש במאגר טלפונים חשוב כל כך?

1. תקשורת ישירה:

מספר טלפון נייד משמעו – תקשורת ישירה עם מקבלי החלטות. במקום להמתין להעברת מסר במעלה ארגון מסויים, אנחנו מגיעים ישירות לאדם הנכון עם המסר הנכון. מנגד אפשר וכדאי גם לנסות במקביל את המסלול ההפוך. פניה למספר טלפון נייח של בעל תפקיד וטיפוס במעלה ההיררכיה הארגונית יכול להניב מידע יקר ערך אודות הפוליטיקה הארגונית. עוד ניתן בצורה כזו לרכוש "בעלי ברית" בארגון. דבר שאינו אפשרי בדרכים אחרות.

2. שיווק מותאם אישית:
בעזרת מאגר טלפונים חכם ומעודכן, ניתן להתאים את השיווק בדיוק לנמען. באמצעות כלי אוטומציה ניתן להתאים תסריט שיחה המותאם בדיוק לאדם שבצידו השני של הקו, תוך כדי שאנו לוקחים בחשבון את זהות העסק, התפקיד, המיקום הגאוגרפי וכו'.

3. פניה בזמן אמת:
שיווק באמצעות מאגר טלפונים נעשה בזמן אמת תוך פניה ישירה. פניה בזמן אמת כמוה כחרב פיפיות. מחד אנו פונים בזמן הנוח לנו אך מאידך יתכן כי מועד הפניה אינו מתאים לנמען. משכך יש לנתב את מועד הפניה בחוכמה, לזמן המתאים לשני הצדדים. מאגר טלפונים עדכני ומפורט יוכל לעזור גם בבחירת מועד הפניה, בהתאמה לשעות העבודה של העסק אליו נרצה לשווק.

כיצד להשתמש במאגר טלפונים באופן אפקטיבי?

סיגמנטציה – את השימוש במאגר הטלפונים יש לעשות בחוכמה. במקום קמפיין אחד לכולם, מומלץ לבנות קמפיינים מותאמים לכל סגמנט וסגמנט במאגר הטלפונים. סגמנטציה היא אמנות הדורשת יצירתיות ונסיון. למרבה המזל – בדאטה ריננו אנו מסייעים מזה למעלה מעשור לעסקים במימוש פתרונות סגמנטציה מתקדמים.

קמפיין אופט-אין – בהתחשב באופי האישי מאוד של מאגר טלפונים ניידים. חשוב מאוד לעשות קמפיין "אופט-אין" למאגר הטלפונים על מנת להבטיח שאנו משווקים אך ורק למי שבאמת מעוניין. בדרך זו גם ניתן להתמודד בצורה חכמה עם דרישות החקיקה השונות לרבות "חוק הספאם".

תפיסת "מובייל פירסט" – יש להבטיח כי כאשר משתמשים במאגר טלפונים ניידים, הקמפיין כולו יהיה מתוך תפיסת "מובייל פירסט". כל החומרים השיווקים, כלל המיילים והתכתובות. כולם חייבים להיות מותאמים לצפיה בנייד. זכור – שאדם אליו התקשרת בנייד, ימשיך ויעשה שימוש באותו הנייד על מנת לצפות בחומר השיווקי ששלחת לו. התעלמות מהיבט זה יכול להוביל להפסד כספי ממשי. כך למשל למדנו כי משלוח מסמכים מרובי עמודים בpdf, יוביל לאחוז המרה נמוך מאוד. אף אחד לא רוצה לקרוא פי-די-אף בנייד. כאשר עושים שימוש במאגר טלפונים יש לזכור תמיד כיצד נוצר הקשר הראשוני עם הלקוח.

מדידה ושיפור עצמי – כאשר מדובר בקמפיין אשר עושה שימוש במאגר טלפונים, חשובה מאוד הלמידה "תוך כדי תנועה". במקרים רבים אנו מתחילים את הקמפיין בשיווק טלפוני העושה שימוש בתסריט שיחה. משווק גרוע הוא משווק שתסריט השיחה הראשוני שלו הינו גם התסריט איתו הוא מסיים את הקמפיין. תמיד יש מה לשפר. תמיד יש ממה ללמוד. בכל רגע יש לבחון את אחוזי ההמרה ולנתב את הפעילות לאפיק היעיל ביותר.

אתגרים אפשריים בעת שימוש במאגר טלפונים

במאמר אחר נסקור את ההיבטים המשפטיים של שימוש במאגר טלפונים. אבל גם בהיבט המקצועי והאנושי יש לשים לכך לב. כאשר אנו מתקשרים לטלפון נייד וגם כאשר מדובר בנייד המשויך לעסק. מתבצעת חדירה מסוימת לפרטיותו של העונה. נייד כשמו כן הוא .. נייד. איננו יודעים היכן משיב הלקוח הפוטנציאלי ובאיזה מצב הוא נמצא. חשוב להיות ערניים תמיד לכל קושי ואי נוחות שאנו עלולים לגרום.

אנו ממליצים תמיד להתחיל שיחות בבירור האם השיחה איננה נוחה או מפריעה ללקוח.

כאשר אנו מביעים התחשבות בלקוח – הוא יראה בנו שותפים אפשריים לעסקה. מנגד התעלמות מן הלקוח וצרכיו היא מתכון לאסון. אדם שהפרענו לו ברגע רגיש. לא ישכח זאת לעולם. לקוח מרוצה מספר למעגל הקרוב. לקוח זועם מספר לכולם.

שימוש במאגר טלפונים לשיווק דיגיטלי

נושא הטרגוט ברשתות חברתיות הוא נושא רחב מאוד ובהתאם נסקור אותו בפירוט במאמר נפרד. על קצה המזלג נאמר. כי כיום קיימת מגמה חזקה מאוד, של רכישת מאגרי טלפונים ובמיוחד רכישת מאגרי טלפונים ניידים בדיוק לצורך זה.

סיכום ומסקנות

בין אם מדובר בעסק קטן או גדול. רכישת מאגר טלפונים היא רעיון מצוין.

הטלפון הנייד הינו מרכז חייו של כל אדם ואדם ומכאן החשיבות העצומה של שיווק למספרים ניידים. גם מספר נייח של עסק יכול להועיל מאוד שכן הוא מהווה את "הדלת הראשית" של העסק.
תוכלו לגלוש ולקבל עוד מידע באתר של דאטה ריינו על לידים לעסקים, מאגרי מידע עסקיים ועוד.

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות