מאגר טלפונים ניידים

קניית דאטה טלפונים ניידים | רכישת דאטה טלפונים ניידים

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:21

חשיבותו של הטלפון הנייד בשיווק מוכרת לכל ואינה שנויה במחלוקת. הטלפון הנייד הינו האמצעי הפשוט והמהיר ביותר לפנייה ישירה ובזמן אמת . החזקה במאגר טלפונים ניידים אף מאפשרת שימוש ורסטילי. ניתן להתקשר למספר, ניתן לטרגט אותו בפייסבוק, באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות וניתן להעשיר באמצעותו מאגרי מידע קיימים ככל שניתן ומותר.  כיום ניתן לקשר (כמעט) כל מספר טלפון לשם אבל ההפך הינו כמעט בלתי אפשרי. זאת ועוד – האפשרות לבדוק ידנית מספר טלפון  אחרי מספר טלפון כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים הינו בלתי אפשרי בעליל. כתבנו בעבר על רכישת מאגרי טלפונים – הצעד הבא לקידום העסק שלך העוסק בשיווק B2B באמצעות מאגר טלפונים ניידים. כאשר המאמר הנוכחי נועד להתייחס לשימוש לשיווק למגזר הפרטי וכן לצורך קמפיינים של תרומות וסקרים.

החשיבות של מאגר טלפונים ניידים

מדוע מאגר מידע מיוחד שכזה כל כך חיוני? התשובה ברורה. מדובר במאגר מידע המאפשר שיווק אפקטיבי בדרכים שונות ומשלימות:

  • קמפיין אס-אם-אס
  • קמפיין וואטסאפ
  • קמפיין טלמרקטינג
  • קמפיין דיגיטאלי
  • העשרת מאגרים קיימים
  • יצירת רשימות תפוצה

חשוב לזכור – כי כל אחת מהדרכים שצוינו איננה עומדת בפני עצמה אלה משלימה את האחרות. כך ולשם הדוגמא התגובות לקמפיין האס-אם-אס תאפשרנה לדייק את המסר בקמפיין הדיגיטאלי וכן להימנע מטרגוט של מי שאיננו מעוניין או איננו רלבנטי. סינרגיה בין קמפיינים ובין מאמצי שיווק למכירות הינה המפתח להגדלת מכירות לאורך זמן.

מה חשוב לדעת לפני שמתקשרים למספר מתוך מאגר ניידים

החל מיום 1.1.2023 לא ניתן להתקשר למספר טלפון של אדם פרטי, לפני שבודקים האם הוא רשום במאגר "אל תתקשר אלי". הימנעות מבדיקה כזו עלולה לגרור קנסות כבדים וחבל. אדם שנרשם למאגר זה מן הסתם איננו לקוח פוטנציאלי ומראש לא כדאי להשקיע בו זמן ומאמץ שיווקי.

חשוב מאוד להכין תסריט שיחה אחיד. הדבר חשוב מאוד כאשר ישנם מספר מתקשרים פוטנציאליים. כאשר יודעים כיצד לכתוב תסריט שיחה מוצלח – קל להעלות את רמתם של נציגי השירות וליצור חווית מכירה אחידה לכלל הלקוחות. כך גם ניתן לבחון את טיב המסר השיווקי, לבחון מסרים שיווקיים אלטרנטיביים זה מול זה וכיוצ"ב.

חשוב מאוד להקליט ולשמור את כלל השיחות. זאת על מנת שניתן יהיה להפיק לקחי עומק מן השיחות ואף לדעת האם ואיך לתגמל את נציגי השרות. חשוב שלנציגי השירות יהיה מצפון מוסרי ומקצועי המחובר לצרכי הלקוח. במילים אחרות גם אם אתם יודעים למכור קרח לאסקימוסים. לא כדאי!

צריכים סיוע בכתיבת תסריט שיחה ? כאשר אתם פונים אלינו לרכישת מאגר טלפונים ניידים אתם מקבלים הרבה יותר מאשר את המאגר עצמו. אתם מקבלים גם גישה בלתי אמצעית לכמעט שני עשורים של נסיון בכתיבת תסריטי שיחה וניהול מוקדי טלמרקטינג.

מה צריך לדעת לפני ששולחים אס – אם -אס

ראשית חשוב מאוד מאוד לבדוק את חוק הספאם. הכוונה היא גם לקריאה כללית של החוק והכרות עימו אבל לא רק. לפני כל קמפיין אס-אם-אס, חשוב לבדוק את תוכן ההודעה, זהות הנמענים ועוד. אין חלופה לבדיקה ספציפית ואין מקום להסתמך על תחושה כללית או ניסיון העבר. חשוב לזכר – עבירה על חוק הספאם עשויה לחשוף את המשתמש במאגר המידע לתביעה אישית ואף לתובענה ייצוגית. מבלי להיכנס לניתוחים משפטיים סבוכים. אף אחד לא רוצה להיות חשוף לתובענה ייצוגית.

מסר שיווקי באס-אם-אס חייב להיות מדוייק מאוד. אחוזי ההמרה מראש נמוכים מאוד וטעויות בניסוח ההודעה = קמפיין הפסדי וחבל. מנגד ניסוח מוצלח ומושך ופניה הנמנעת מייצור אנטגוניזם יכולים להוביל לתוצאות מרשימות. בעולם שבו כולם "רצים" לפייסבוק ולאד-וורדס, מעניין לגלות שדווקא הדרכים הישנות של שיווק בטלמרקטינג ואס-אם-אס מובילות לתוצאות מרשימות הרבה יותר מבחינת החזר השקעה (ROI).

משוב והיזון חוזר

עקוב תמיד אחר התגובות מהקמפיינים שלך. התאם את האסטרטגיות שלך על סמך משוב מהלקוחות. לפעמים לקוח שאומר לא מועיל הרבה יותר מעסקה מזמנת. חשוב להקשיב ללא ולדעת ממה הוא נובע. מותר להפסיד עסקה. אסור להפסיד את הלקח.

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות