טרגוט בפייסבוק, מאמונה למדע

טרגוט בפייסבוק, מאמונה למדע

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:29

בעבר, צביעת קהלים בפייסבוק היתה אומנות בפני עצמה. איך להגיע בדיוק לקהל הרלוונטי.

כיום יש רק דרך עקבית ובטוחה אחת להגיע לקהל אותו אנחנו מחפשים. חיפוש מוכוון מידע. לכל חיפוש אנחנו חייבים זרע (seed) אשר בנוי על בסיס מידע מוצק ואמין. למי שיש בסיס לקוחות רחב, זה פתרון מצוין. למי שמתחיל קמפיין חדש או מבקש להרחיב את בסיס המשתמשים, קיים רק פתרון אחד. פנייה לחברת מידע לאיתור קהלים מבוסס דאטה.

ההבדל בין חיפוש מכוון דאטה לבין איתור באמצעים פנימיים של פייסבוק הוא כמו ההבדל בין מדע לאמונה. בראשון אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו מקבלים, בשני אנחנו מסתמכים על אמונה עיוורת באלוהי הרשתות החברתיות. בראשון מספקים לנו בדיוק מה שאנחנו מבקשים ובכמות הנדרשת. בשני מספק לנו האלגוריתם את התוצאה הטובה ביותר שהוא מצא, גם אם אין מדובר בתוצאה טובה או אפילו סבירה.

חברת מידע מספקת אך ורק מידע אמין, בדוק ועדכני. המידע ניתן לאימות על ידי הצרכן כך שניתן לאתר מראש כל בעיה ותקלה. אין מדובר בקסמים ומסך עשן. לא צריך להאמין שמתרחש קסם מאחורי הקלעים. הכל נעשה באופן גלוי וניתן לאימות, בדיקה ובקרת איכות.  רק לאחר שנעשו כלל הבדיקות הנדרשו, אפשר  לטעון את הקהל לטרגוט ברשת החברתית כאשר אנחנו רגועים ויודעים בדיוק מי הולך להיחשף לפרסום שלנו יום וליל.

במקום התפילה ואחזקת האצבעות, באה הבדיקה וניתוח התוצאות..

לדוגמה – 

אתם חברת תוכנה שמתמחה בשירותי ענן והקהל הרצוי שלכם הינו אנשי רכש \ מנכ"לים \ מנמ"רים ובעלים של חברות הייטק מעל 50 עובדים בישראל.

יהיה קשה עד בלתי אפשרי לצבוע קהל שכזה בצורה מהימנה דרך פייבסוק ואינסטגרם.

דרך חברות המידע תוכלו לקבל בדיוק את הקהל הזה, לטעון אותו לרשת החברתית, ולדעת בוודאות שרק האנשים הרלוונטיים האלו יראו את הפרסום שלכם.

יתרה מכך, תבנו מסר מדויק וברור שנבנה מלכתחילה עבור הקהל הספציפי שלכם – ידע שווה כוח.

כל מסר שיווקי צריך לקחת בחשבון אל מי פונים, מהי השפה בה נשתמש, לאילו נקודות כואבות נתייחס – הרי אנו יודעים בדיוק מי הולך לראות את הפרסום שלנו, כל הכוח בידיים שלנו.

דוגמה נוספת תהיה עסקים שקהל הלקוחות שלהם הם עסקים, כלומר B2B.

מחפשים לצבוע קהל של אדריכלים? מעולה, פנו לחברת מידע.

קהל של קוסמטיקאיות? מסעדות? מעצבי פנים? סוכני בטוח?  רואי חשבון? מרפאות? מעולה, פנו לחברת מידע.

ברוכים הבאים לעידן בו אתם בעלי השליטה והכוח. 

אתם אלו שבוחרים בצורה מדויקת מי יראה את הפרסום שלכם ומתי.

אין עוד ניחושים, אין עוד תפילות, אלא רק וודאות.

שירות צביעת הקהלים מתאים כמו כפפה עבור חברות פרסום אשר מטרגטות קהלים עבור לקוחותיהם.

עבור חברות המבצעות את הפרסום לעצמן In-House ורוצות לדחוף מעלה את כמות הלידים והרווחים.

עבור משווקים דיגיטליים בתחילתם דרכם אשר רוצים להשיג יתרון תחרותי בשוק כל כך רווי.

בזמן שכולם עושים בדיוק אותו הדבר, תוכלו להגיע בזריזות ובדקדקנות לקהל המתאים ללקוחות שלכם.

קהלים אותם ניתן לטרגט דרכנו:

– כל העסקים בישראל לפי קטגוריות עסקיות ואזורים גיאוגרפיים: דחפו את מכירות ה-B2B שלכם קדימה בכל הכוח.

– שכירים בעלי תפקיד מבוקש במשק הישראל, בעיקר מתחום ההייטק \ טכנולוגיה \ סטארטאפ, ועוד.

בחרו והגיעו למקבל ההחלטה הרלוונטי עבורכם.

לכל עסק יש מגוון אפשרויות לשווק עצמו.

כעצמאיים, אנחנו שואלים את עצמנו מידי יום האם אנחנו עושים את המקסימום בשביל לשווק את העסק שלנו.

עסקים מצליחים כל הזמן מחפשים את הדבר הבא ומנסים להקדים את התחרות שלהם ברעיונות שיווקיים מבריקים.

לאלו מכם שהגיעו לכאן בעקבות חיפוש אחר הדבר השיווקי הבא, אני ממליץ לכם להמשיך ולקרוא בעיון – הכתוב במאמר זה עשוי להגדיל לכם הכנסות ורווחים בעשרות אחוזים ואף יותר (ולא, אני לא נסיך מאפריקה שמחפש להעביר לכם את כספי הירושה שלי).

בעבר - טרגוט בפייסבוק ללא דאטה ממוקדת

משווקים דיגיטליים ולקוחות יקרים,

אתם מוצאים את עצמכם מול פייסבוק ואינסטגרם, משתמשים בכלים של הרשתות החברתיות בשביל לאתר קהלים מתאימים, שעות ארוכות של חיפוש ובסוף, תמיד אותן תהיות ואכזבות.

מי רואה את הפרסום שלי? האם זה באמת הקהל שבו בחרתי? למה בכל פעם שאני מתאמץ לחפש גננות מפתח תקווה אני בסוף מקבל 500 לייקים מבנגלדש? בכל פעם אנחנו מזיעים ומתאמצים ומתפללים לאלוהים שיוריד עלינו גשם. אבל הגשם ממאן לרדת וכאשר הוא יורד הוא מרגיש יותר כגחמה של האלים מאשר תוצאה של בחירה חכמה. הלקוחות שלנו חוזרים אלינו שוב ושוב עם אותו הסיפור. אלוהי הפייסבוק מכזיב.

טלמרקטינג

בעוד שיש שיחשיבו אותו למיושן, הטלמרקטינג עדיין חי ובועט. מאגר מתוחזק היטב יכול להיות מכרה זהב לקמפיינים של טלמרקטינג. כאשר תפלחו מאגר לקוחות על בסיס התנהגות רכישה, העדפות או נתונים דמוגרפיים, תוכלו להבטיח שהשיחות שלכם יהיו רלוונטיות יותר ופחות פולשניות.

זמן הטלפנים שלכם הינו ההוצאה השיווקית הגדולה ביותר שלכם ככל הנראה. נתאים ונייצר עבורכם דאטה מותאמת במיוחד להתקשרות טלפונית – מאגר לקוחות שלא יבזבז את זמן הנציגים שלכם.

טלמיטינג

בעידן של עבודה מרחוק ופגישות וירטואליות, פגישות מרחוק הפכו לחלק מכריע בנוף העסקי. מאגר אפקטיבי יכול לעזור לעסקים לתזמן ולארגן פגישות אלה בצורה יעילה יותר. על-ידי מעקב אחר אינטראקציות, העדפות ומשוב בזמן אמת, עסקים יכולים להפוך את הפגישות הווירטואליות הללו לפרודוקטיביות ומשמעותיות יותר.

לעיתים עסקים ממעיטים בערך שיחת הטלמיטינג הראשונית ושמים את עיקר מאמציהם בסוף התהליך – הפגישה עצמה.

טלפני הטלמיטינג הינם הקו הראשון במערך השיווקי הרחב שלכם, הם החוויה הראשונה ולעיתים האחרונה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עם העסק שלכם.

זו ממש אומנות להתאים לכל עסק ועסק מאגר לקוחות רלוונטי וממיר עבור פעילות טלמיטינג – אז מה נאמר, אנחנו אומנים.

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות