מאגר מנהלי כספים – להגיע לאדם עם האצבע על הברז

מאמר המסביר על יתרונות מאגר מנהלי כספים. איך כדאי לפנות למנהלי כספים ומה הייחודיות בדאטה זו.

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:18

כאשר אתם משווקים מוצר או שירות פיננסי לעסקים יש רק כתובת אחת כדי לסגור עסקה. מנהל הכספים של הארגון. ברובם המוחלט של הארגונים מדובר ב"איש החזק". הוא אולי לא הכי בכיר. אבל הוא זה שמחליט בסופו של דבר לאן ילך הכסף. רכישת מאגר מנהלי כספים משמעו , גישה ישירה למקבלי ההחלטות הכספיות בכל ארגון. חלומו הרטוב של כל איש מכירות. 

מאגר מנהלי כספים - שימושים אפשריים

כבר למעלה מ16 שנים אנחנו מוכרים מאגרי מידע ומייעצים איך להשתמש בהם. שימוש במאגר מנהלי כספים דורש הכוונה מיוחד. ככל שתבחרו לרכוש מאיתנו את המאגר נצמיד לכם יועץ שימוש אשר ילווה אתכם בתהליך. הבדיקה הראשונה בטרם הרכישה חייבת להיות. האם בכלל אתם צריכים את מאגר מנהלי הכספים. מנהל הכספים יכול להתאים מאוד לסוג מסוים מאוד של פניות שיווקיות אבל מאוד לא להתאים לפניות אחרות.  לשום הדוגמא – רכישת יום כיף לחברה נעשית על ידי הגורם הרלבנטי בתחום משאבי האנוש ובהתאם המאגר המתאים הוא מאגר משאבי אנוש. נכון שמנהל הכספים הוא זה שמאשר את ההוצאה. אבל לנסות לשווק לו את יום הכיף ישירות יסתיים בטריקת טלפון. בצידה השני של המשוואה, מוצרים פיננסיים מורכבים עשויים להיות "מעל לרמה" של מנהל הכספים ואז אנו ממליצים על מאגר מנכ"לים ובעלים. מאגר מנהלי כספים הוא מועיל במיוחד מאחר והאדם איתו אנחנו מדברים הוא האדם ש"יושב על הברז" אבל חשוב מאוד לוודא כי אנחנו פונים לאדם הנכון עם המסר הנכון.

 

מאגר מנהלי כספים מתאים במיוחד במקרים הבאים:

  1. מכירת כמות גדולה של מוצרים או מוצר יקר במיוחד.
  2. מוצרים פיננסיים –  כאשר אנחנו מבקשים לשווק מוצרים פיננסיים – הרי שמנהל הכספים הוא מקבל ההחלטות המקצועי והארגוני הנכון. 
  3. תוכנות וכלים פיננסיים –  תוכנות הנהלות חשבונות, כלי אנליזה ובינה עסקית. כל אילו מתאימים במיוחד לארגונים הנהנים מחוכמה פיננסית ומובלים על ידי מנהל כספים חכם ומודרני. 
  4. הצעות ממוקדות חיסכון  –  מנהל הכספים עוסק כל יום בהפחתת העלויות לחברה. ייתכן כי מנהל הרכש לא יעריך הצעה מסויימת משיקוליו הוא – אבל הצגת ההיבט הפיננסי למי שעוסק בפיננסים היא רעיון חכם ויצירתי.
  5. הזמנה לאירועים בנושא כספים –  לאירועים שמיועדים לאנשים כספים צריך להזמין את … מנהל הכספים. רואי חשבון, מנהלי ספרים ומבקרים פיננסיים. כולם ישמחו לבוא לכנס הנכון.

6 דברים שחשוב לדעת לפני שמתקשרים למנהל כספים

שיחה למנהל כספים איננה שיחה רגילה. חשוב לזכור שמנהל כספים עסוק  – מאוד מאוד עסוק. הוא האדם שמקבל הכי הרבה החלטות כספיות בארגון וכולם רוצים לדבר איתו ולשכנע אותו לפתוח את הכיס. לכן חשוב להיות מוכנים במיוחד לפני השיחה.

  1. מחקר אודות מצבה הכספי של החברה –  מנהל הכספים יקבל החלטות בראש ובראשונה מתוך ראיה פיננסית וסביר כי גם יעלה התנגדויות ובקשות מתוך זווית ראיה זו. למד את המצב הפיננסי של החברה בטרם השיחה כדי להיות מוכן.
  2. אסוף מידע על תנאי התשלום של החברה וההתקשרויות הנוכחיות שלה –  פניה למנהל הכספים צריכה להיות מקצועית מאוד מבחינת תנאי הרכש והתשלום. חשוב להיות מוכנים עם הצעה אטרקטיבית שמתאימה לתרבות התשלומים של החברה. צריך לזכור כי מנהל הכספים רגיל להכתיב את התנאים וחשוב שלא להיקלע לעימות חזיתי.
  3. הכינו מסר שיווקי מדויק –  מנהל הכספים הינו הסמכות המקצועית ביותר בנושא מוצרים בעלי אופי פיננסי. הוא רגיל לראות את העולם במספרים ולדבר במספרים. תיאורים מילוליים מפתים פשוט לא יעשו את העבודה. פחות בלבולי מוח ויותר נתונים טכניים הם הכיוון הנכון.
  4. בחר את זהות הפונה המתאים –  מנהל הכספים הוא אדם רציני, מקצועי ובכיר. מצאו את איש המכירות המתאים ביותר. רק מי שיודע לדבר באופן מרשים, מקצועי ותוך הכרות עמוקה עם החומר יתאים.
  5. שמור על קשר בדרך הנכונה –  מנהל הכספים עסוק ולחוץ – חשוב לאזן בין החשש שישכך אתכם בין כל הניירות שעל שולחנו לבין החשש שתהפכו למטרד עבורו.  
  6. בחר את הזמן הנכון – חשוב להבין את התזמון מבחינת העומס על מנהל הכספים. זמנים של דו"חות כספיים יהיו לחוצים במיוחד ופשוט אין טעם לפנות בהם. בחרו את הזמן המתאים ואל תתביישו לשאול בתחילת השיחה אם הזמן מתאים.

הדיגיטל הוא המלך!

לעיתים קרובות, השימוש במאגר הנתונים של מנהלי כספים, נועד לצרכי טרגוט דיגיטלי. מומלץ מאוד בטרם פניה ישירה למנהל הכספים, לחשוף אותו לקמפיין דיגיטאלי אשר יציג בפניו את המוצר, השירות או את העסק שלכם. כאשר מדובר במנהל כספים. כדאי מאוד שהשיחה הראשונה איתו תהייה לאחר הכרות קודמת האפשרית (גם) באמצעות קמפיין דיגיטלי. הכווינו את המסר של הקמפיין הדיגיטאלי לשפתם של מנהלי הכספים ותראו תוצאות מפליאות במהרה.

מאגר מנהלי כספים - תקינות ועדכניות לפני הכל!

תפקיד מנהל הכספים מאויש לרוב לתקופות ארוכות. בהתאם גם מאגרי נתונים "ישנים" יחסית עשויים להתאים ואנחנו איננו ממליצים על רכישות חוזרות של המאגר לעיתים תכופות. חבל על הכסף. הדגש צריך להיות על קניית מאגר ראשונה מתוחזק ומטויב ב100%. לאחר מכן תוכלו לעשות במאגר שימוש מוצלח לאורך שנים ארוכות.

חייגו אלינו כבר עכשיו

אל תחמיצו את ההזדמנות לשפר את הפעילות שלכם ולהגיע לאנשים שיכולים לעזור לכם להרוויח יותר. פנו אלינו ב-Data-Rhino כדי לרכוש מאגר מנהלי כספים עדכני וכן להתייעץ בנוגע לשיטות המכירה היעילות ביותר למכירה למנהלי כספים. יש לנו ניסיון של כמעט שני עשורים בתחום ניהול מכירות מוכוון דאטה ואנחנו שמחים לשתף אותו עם לקוחותינו.

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות