מאגר מנהלות רווחה – שיווק ישיר למנהלות רווחה, למי זה מתאים?

קרנפית מנהלת רווחה

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:21

כתבנו כבר בעבר על מספר מאגרי מידע שונים לשיווק נישתי. המאגר הנישתי ביותר ולכן גם הרווחי ביותר הוא מאגר מנהלות רווחה. למי שמבקש לשווק מוצרים בתחום הבריאות, הרווחיה,הפנאי וההשכלה לחברות, מדובר במאגר מידע רב ערך. כתבנו עבורכם סקירה קצרה.

מאגר מנהלות רווחה - למי מתאים מכרה הזהב הזה?

לפני שנעמיק בנבכי המאגר המדובר והשפעתו על אסטרטגיות השיווק, נתייחס תחילה לשאלה עקרונית: אילו חברות יכולות להפיק את מירב התועלת  ממאגר מידע של מנהלות רווחה, וכיצד?

 

מוסדות בריאות: בתי חולים, מרפאו וספקי שירותי בריאות אחרים יכולים להשתמש במאגר מנהלות רווחה כדי להציע תוכניות בריאות ואיכות חיים מותאמות. על ידי הבנת הצרכים והאתגרים הייחודיים של מנהלות הרווחה, מוסדות אלה יכולים ליצור חבילות בריאות או תוכניות טיפול מונע המהדהדות עם דמוגרפיה זו.

 

ארגונים חינוכיים: אוניברסיטאות, מכללות ומרכזי הכשרה יכולים לנצל נתונים אלה כדי לתכנן קורסים או סדנאות המספקים את הפיתוח המקצועי המתמשך של מנהלות הרווחה. בין אם זה סמינר על מדיניות הרווחה האחרונה או סדנה על תמיכה בבריאות הנפש, גופים חינוכיים יכולים להבטיח שהם עונים על הצרכים האמיתיים של קהל היעד שלהם. כמובן שגם קורסים לעובדים עצמם עומדים על הפרק, אך יתכן שלעיתים מקבלות ההחלטה בנושא זה יהיו מנהלות משאבי האנוש, הדבר משתנה מחברה לחברה.

 

חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים: חברות המפתחות תוכנה או אפליקציות במיוחד למגזר הרווחה יכולות להשתמש בנתונים אלה כדי לשכלל את המוצרים שלהן. על ידי הבנת המשימות והאתגרים היומיומיים של מנהלות רווחה, הם יכולים להבטיח שהפתרונות הטכנולוגיים שלהם יהיו לא רק חדשניים אלא גם שימושיים באמת.

 

סוכנויות ייעוץ: חברות המציעות ניהול, משאבי אנוש או ייעוץ אסטרטגי יכולות להתאים את שירותיהן על ידי מינוף תובנות ממאגר מנהלות הרווחה. על ידי הבנת הניואנסים התפעוליים של מחלקות הרווחה, הם יכולים להציע פתרונות בהתאמה אישית המניעים יעילות ואפקטיביות.

 

מארגני אירועים: מי שעוסק בארגון כנסים, סמינרים מקוונים או סדנאות יכול לאצור את התוכן שלהם על סמך התובנות שנאספו ממאגר מנהלות הרווחה. זה מבטיח שכל אירוע יעמוד במטרה, ויספק ערך אמיתי לעובדי החברה המשתתפים בו.

 

כעת, לאחר שהדגשנו את הפוטנציאל העצום של מאגר מנהלות רווחה לעסקים מגוונים, בואו נחקור כיצד האוצר הזה משפיע על אסטרטגיות שיווק שונות.

מיקוד במדיה החברתית

בעידן הדיגיטלי של היום, המדיה החברתית היא הקולוסיאום שבו מותגים נלחמים על תשומת הלב הצרכנית. מאגר מנהלות רווחה יכול להציע תובנות לגבי הדמוגרפיה, תחומי העניין וההתנהגויות של לקוחות פוטנציאליים. על ידי הבנת נתונים אלה, משווקים יכולים ליצור תוכן מותאם אישית שמהדהד עם קהל היעד שלהם. דמיינו שאתם יוצרים קמפיין שמדבר ישירות לליבה של מנהלת הרווחה, ומתייחס לאתגרים ולשאיפות שלה. אנחנו לא צריכים לדמיין. מעדות של לקוחות אנחנו יודעים. זה עובד ובגדול !

שיווק בדוא"ל

אמנות הדיוור האלקטרוני טמונה בשליחת המסר הנכון לאדם הנכון בזמן הנכון. ונחשו מה? מאגר זה הוא המצפן שמנחה את הספינה הזאת. בעזרת תובנות לגבי ההעדפות והצרכים של מנהלות הרווחה, עסקים יכולים ליצור קמפיינים מותאמים אישית בדוא"ל. זה יכול לנוע בין ניוזלטרים אינפורמטיביים להצעות בלעדיות, להבטיח שכל הודעת דוא"ל תמצא את ייעודה, ממש כמו מכתב אהבה שמוצא את דרכו למאהב אבוד.

הודעות וואטסאפ וקמפיינים ב-SMS

היופי בקמפיינים של וואטסאפ ו-SMS הוא המיידיות והאינטימיות שלהם. עם זאת, ללא הנתונים הנכונים, הם יכולים להרגיש פולשניים. על ידי הבנת התפעול היומיומי והאתגרים של מנהלות הרווחה, עסקים יכולים לשלוח הודעות שמרגישות כמו דחיפה מועילה ולא כמו נאום מכירות פולשני. זה כמו ההבדל בין חבר שמזכיר לך לגבי מסיבת יום ההולדת שלו לבין אדם זר שמזמין אותך לאירוע לא ידוע.

טלמרקטינג

לעתים קרובות מושמץ אך ללא ספק יעיל, טלמרקטינג הוא כמו המדינאי המבוגר של עולם השיווק. בעזרת התובנות ממאגר מנהלות רווחה, אנשי טלמרקטינג יכולים לנהל שיחות משמעותיות, ולהציע פתרונות שבאמת מועילים. גישה מבוססת נתונים זו מבטיחה שכל שיחה תרגיש פחות כמו שיחה קרה ויותר כמו שיחה חמה בין חברים ותיקים.

לסיכום...

דמיינו שאתם במסיבה, ומישהו נותן לכם כיסוי עיניים, מסובב אתכם ומבקש מכם לנעוץ את החץ בול במטרה. ללא הדרכה מתאימה, סביר להניח שתפספסו את המטרה. ככה מרגיש שיווק שמנסה להגיע למנהלות רווחה, ללא שימוש במאגר מנהלות הרווחה של דאטה ריינו. אבל עם הנתונים יקרי הערך האלה ביד, אתה לא רק פוגע במטרה אלא עושה זאת עם פאנצ'.

עכשיו, אחרי ששקענו בעולם הנתונים של מנהלות הרווחה והשפעתם העמוקה על השיווק, אתם עשויים לתהות, "מה הלאה?" ובכן, קורא יקר, למה לא לגשת לשיחה איתנו? אנחנו מבטיחים, זה יהיה יותר מרגש מאשר לדון בהרגלי התזונה של ג'ירפה (אם כי, האם ידעתם שהם צריכים לשתות רק פעם בכמה ימים? מרתק!).

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות