5 טיפים לשימוש במאגר מידע לטלמרקטינג מנצח

5 טיפים לשימוש במאגר מידע לטלמרקטינג מנצח

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:30

למרות שפעילות טלמרקטינג B2C יכולה להיות קשה למיקסום, היתרונות שאתם יכולים לקצור מפעילות מוצלחת יכולים להיות עצומים. אחרת הדרכים העיקריות היא שימוש במאגר מידע לטלמרקטינג.

 

חברות רבות משתמשות בטלמרקטינג בשביל להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, על הדרך משיגות מידע יקר ערך על הלקוחות הפוטנציאלים שלהם, וחשוב מכל – יותר מכירות!

אבל עם מאות חברות המחפשות להגיע לאותו קהל יעד, איך תוכלו לבלוט מהשאר?

כאן תמצאו חמישה טיפים חיוניים לביצוע טלמרקטינג B2C בצורה הטובה ביותר.

  • חקרו את קהל היעד

    לפני שאתם מתחילים עם שיחות יוצאות, חשוב לזהות את קהל היעד שלכם.
    כשלון לעשות זאת יגרום לבזבוז זמנכם היקר, מה שבטוח לא תרצו.
    חשוב לזהות מאפיינים דמוגרפיים והעדפות ספציפיות כדי לבנות את פרופיל הלקוח המועדף.
    בדרך זו אתם יכולים לקבל רשומות מידע ספציפיות מספקים מובילים בתחומם, כמונו, אשר יעזרו לכם להבין את צרכיהם ודרישותיהם של קהל הלקוחות שלכם.
    ככל שאתם יודעים יותר על הלקוח, כך הסיכוי לסגור את המכירה החמקמקה, גדל וגדל. הדרך הטובה ביותר לאיסוף ושמירת מידע אודות קהל היעד הינו באמצעות מאגר מידע. מומלץ לרכוש מאגר מידע מתאים ולתחזק אותו באופן שותף תוך כדי הקמפיין. המשמעות של מאגר המידע הינה קיצור הליך התחקיר והמרת המידע לפורמט נוח לשימוש ולעיכול

  • דאגו שנציג המכירות יהיו אופטימיים  ואנרגטיים!

    זה אולי נראה ברור מאליו, אבל להיות מנומס, חברותי ותמיד עם חיוך – הכרחי ביותר בשביל להצליח בטלמרקטינג.
    זה לא דבר פשוט לשמור על הלקוח עירני בצד השני של הקו, אז שמרו על חיוך ואמצו לעצמכם גישה חברותית ומנומסת בשביל לגרום ללקוח להרגיש רגוע ומשוחרר תוך כדי השיחה.
    חשוב לא להגזים. להיות יותר מידי חברותיים ומנומסים עלול לגרום לתוצאה הפוכה ולגרום לרתיעה בדיוק כמו להיות גסי רוח – מצאו את שיווי המשקל הנכון.
    לבטא שמות פרטיים מורכבים בצורה נכונה, יגרום ללקוח להרגיש הרבה יותר נוח איתכם ועם שיחת המכירה. אם אתם לא בטוחים איך לבטא את השם – תמיד יהיה נכון לשאול את הלקוח איך מבטאים את שמו כראוי. הלקוח תמיד יעדיף שתשאלו אותו איך לבטא את שמו, מאשר להמשיך את השיחה עם שמו מבוטא לא נכון.

  • אמנו את נציגי המכירות למצוא את נקודות הדמיון בינם לבין הלקוח

    התחברות עם אנשים כוללת לעיתים מציאת היבטים משותפים איתם. מאגר מידע לטלמרקטינג יסייע בהיבט זה ויספק תובנות חשובות שמטרתן הבנת הלקוח באופן מיטבי.

  • סגמנטציה, סגמנטציה, סגמנטציה!

    עוד בטרם תחילת קמפיין הטלמרקטינג, חשוב לבצע סגמנטציה של קהל הלקוחות. באמצעות חלוקה זו של הלקוחות אפשר להתאים תסריטי שיחה שונים המותאמים לקהל היעד הרלבנטי.

  • עקבו אחרי ביצועי הקמפיין

    חשוב מאוד לעקוב בזמן אמת, אחרי ביצועי הקמפיין. את הביצועים יש למדוד בהתאם לסגמנטציה וכן לתסריטי השיחה השונים. בהתאם לתוצאות ניתן לדעת אילו מאפיינים של הקמפיין יש לשמר ואילו יש לשפר.

  • קחו בחשבון את דעותיהם של הלקוחות

    זכרו, שיחה לעד תהיה דו-כיוונית. אל תעמיסו על הלקוח עם הקול שלכם. תתקשרו איתם, שאלו אותם שאלות על היום שלהם, אבל נסו לשמור על קשר עם המוקד המרכזי של שיחת הטלפון – המכירה.
    ניהול שיחה אמיתית עם הלקוחות שלכם לא רק יגרום להם להרגיש יותר בנוח, אלא זו גם דרך נהדרת להשיג עוד מידע חיוני על הלקוח. כפי שהוזכר קודם לכן, ככל שיש לכם יותר מידע על הלקוחות הפוטנציאלים – כך יהיה לכם קל יותר לבצע את המכירה.
    עם זאת, לא כל הלקוחות ייהנו משיחה פתוחה עם זרים. מה שאומר שזה תלוי בכם, אנשי המכירות, לשמור על השיחה קלילה וזורמת. אל תתנו להפסקות בשיחה ורגעים של דממה להשתלט על השיחה.
    שאלות פתוחות מעולות לא רק ליצירת חוויה חיובית עבור הצד השני בשיחה, אלא הן גם מעניקות ללקוחות הזדמנות להשמיע את דעותיהם ורגשותיהם, ובסופו של דבר לספק מידע חיוני נוסף אשר יכול לעבוד לטובתכם.

  • הנחו את נציגי המכירות שלא לסטות מתסריט השיחה

    לא משנה כמה נוח אתם מרגישים בטלפון, תמיד טוב שיש תסריט שיחה שאפשר להישען עליו בעת הצורך. התאמה קלה של תסריט השיחה עבור כל לקוח, תבטיח שלא תהיו רובוטיים ומונוטוניים בשיחות הטלפון.
    להיות נלהבים מהמוצרים\שירותים שאתם מוכרים, ולדעת עד הסוף ובצורה המקצועית ביותר מה בדיוק אתם מוכרים – זה המפתח לביצוע המכירה.
    להחזיק תסריט לצידכם מאפשר לכם להישאר ממוקדים במטרת השיחה בכל הזמנים, כך שאפילו אם תסטו מנושא השיחה המרכזי, מה שקרוב לוודאי יקרה מידי פעם, תסריט השיחה יספק לכם עצות ונקודות עוגן חשובות בשביל להחזיר את הפוקוס לנושא השיחה המרכזי. 

  • היו אתיים

    לא משנה מה אתם עושים, לעולם אל תתעלמו מנושאים מוסריים ובעיות אתיות.
    הימנעו מהטרדות טלפוניות, גם אם אתם לא עוברים על חוק מסוים.
    שימו על כך דגש נוסף ומיוחד אם אתם מחזיקים במידע רגיש על קהל לקוחותיכם.
    כאשר אדם מבקש שתפסיקו להתקשר אליו – הקפידו על כך. אל תגרמו ללקוחות לחשוב שלא אכפת לכם מבקשתם, היו קשובים.

  • זהו את הכאבים של הלקוח

    מאגר מידע חכם יכוון אתכם לכאבים של הלקוח הפוטנציאליים. המידע הנכון יאפשר לכם להבין באופן אינטואטיבי מי האדם אליו עתידים להתקשר. במהלך השיחה עצמה אפשר וחובה לדייק את האינטואיציה באמצעות התעניינות כנה.

  • עקבו אחר מצב הרוח של נציגי המכירות

    בכל רגע ורגע חשוב לנהל את מצב הרוח של חדר נציגי המכירות. מספיק נציג ממורמר אחד על מנת להקשות על כולם ולהוריד את האנרגיה בחדר. מנגד נציג נלהב אחד או יותר, סוחף אחריו את כל אנשי המכירות. חשוב לדעת לתגמל לא רק את ההצלחה אלא גם את ההתלהבות והחיוביות. זכרו להסתכל על צוות המכירות כעל קבוצה ולא כאל אוסף של יחידים.

 
לקריאה נוספת (אנגלית):
 

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות