עסקים עושים עסקים עם עסקים \\ B2B Marketing

עסקים עושים עסקים עם עסקים B2B Marketing

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:29

ישראל שנת 2024, תיאור עולם השיווק הנוכחי:

בוקר, יום העבודה מתחיל, קפה קטן ומתחילים במרוץ. 8:30 בבוקר, אולי היום יהיה היום שבו נשבור את שיא המכירות.

בדיקה במייל… רק ליד אחד נכנס. לא מספיק, אפילו לא קרוב.

8:45 – נסגרה עסקה! הליד היה חם וסגרנו עסקה ראשונה. בקצב הזה נשבור את כל השיאים. מרגישים על גג העולם.

אבל מה עכשיו? למי להתקשר? ללקוחות קיימים? מתעניינים קודמים? לבדוק עם חברת השיווק אם יש להם עוד לידים ב"קנה"?

אולי כדאי לנסות חברת שיווק אחרת? או שאולי לא… כבר עברנו כל כך הרבה חברות שיווק, קיבלנו אין ספור הצעות מחיר, קיבלנו סטירת לחי פעם או פעמיים מחברות שיווק שפשוט לא מספקות את הסחורה אבל יודעות לקחת דמי ניהול גבוהים.

נכון, לידים חמים זה כיף גדול, אין ספק.

אבל התלות בחברות השיווק משגעת. כמה טובים שלא נהיה, אנחנו תמיד נשאר תלויים ביצרן הלידים. אנחנו רוצים לרוץ בשיא הכוח אבל הוא מגביל אותנו.

האם לא הגיע הזמן להיות אדונים לעצמנו?

אז מהן האפשרויות העומדות בפני עסקים להשגת לקוחות חדשים?

הבא נמנה את האופציות השונות (כולל מילים נרדפות):

    • פה לאוזן (החביב ביותר על כולנו)
    • לידים חמים \ דאטה חמה
    • דאטה \ דאטה קרה \ לידים קרים \ מידע עסקי
    • מאגרי טלפונים \ רשימות טלפונים
    • רשימת דיוור \ מאגר לדיוור ישיר
    • רשימת מיילים \ מאגר מיילים
    • איתור בעלי תפקידים ספציפיים ממוקדים!

ניחשתם נכון, הדגש במאמר זה הוא על איתור בעלי תפקידים ספציפיים ממוקדים.

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה:

כמה אתם רוצים שהליד החם הבא יהיה מקבל ההחלטות הרלוונטי בחברה?

מיהו מקבל ההחלטות איתו תרצו לשוחח? המנכ"ל? סמנכ"ל השיווק? כספים?

מהו למעשה הסיכוי שאותו מקבל ההחלטות שאיתו תרצו לשוחח, הוא הליד החם שתקבלו?

האם אתם סומכים על הרוח שתנשא את המנכ"ל לדף הנחיתה הרלוונטי, הוא ימצא עניין, ישאיר פרטים, ומשם כל הדרך אל חופת העסקה המיוחלת?

או

אולי נוכל להגיע לבעל התפקיד הרצוי – ישירות!

לא נשאיר דבר למזל ולגורל.

נדפוק בדלת הראשית (דרך פרטי קשר מיטביים), נציג את עצמנו ונציע את השירות או מוצר שלנו ברגע האמת.

אנו יודעים שיש ביכולתנו להוציא מייל מרשים שיכול לתפוס עיניים וקשב ולהדגיש תועלות המוצר שלנו בפתרון בעיית הלקוח.

אנו יודעים שאנחנו אנשי מכירות טובים ובשיחת טלפון מדויקת נוכל להזיז הרים.

אז למה אנחנו מחכים?

אולי אנחנו לא מודעים שאפשר להגיע לבעלי התפקידים האלו ישירות.

אולי אנחנו מודעים לכך בגדול, אך אף פעם לא ניסינו, חסר לנו מידע.

במציאות שבה כולם מתחרים על הלידים החמים, אין מספיק לידים איכותיים לכולם. מה שנראה כחבל הצלה, הוא הרבה פעמים שרשרת על הצוואר.

אסור לנו להזניח את שיטות השיווק הקלאסיות שעבדו ועובדות כבר מאות שנים. פניה ישירה לגורם המתאים. גם אם גורם זה לא השאיר פניה, אנחנו פשוט מאמינים בלב שלם שהשירות או המוצר שלנו יוכלו לפתור לו בעיה ולייצר או לחסוך לו הרבה כסף.

זה אפשרי. זה פשוט. זה עובד!

ניתן לקבל מידע נוסף על איך כל הסיפור הזה עובד.

איך אפשר להגיע לגורם הנכון, בפניה סופר ממוקדת.

איך אפשר להגדיל חשיפה.

איך אפשר להגיע לאנשים שפשוט לא היו מגיעים אלינו כליד חם אך אנחנו כל כך מעוניינים להגיע אליהם!

צרו קשר, שאלו שאלות, קבלו תשובות – והכל עם חיוך ענק, בין אם נתקדם לעסקה ובין אם לא.

אז לכל אלו מכם שאהבו את כותרת המאמר (עסקים עושים עסקים עם עסקים) – בואו נדבר 🙂 

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות