מאגר מנהלי מערכות מידע – מקבלי ההחלטות בתחום המחשוב

קניית דאטה מנהלי מערכות מידע | רכישת דאטה מנהלי מערכות מידע

המאמר עודכן לאחרונה ב- 04/03/2024 , 15:20

מאגר מנהלי מערכות מידע הכרחי לכל מי שמשווק מוצרים טכנולוגיים. בעולם השיווק לעסקים חשוב לאתר תמיד את הגורם הרלנטי לצורך קידום העסקה. כאשר אנחנו מבקשים למכור מערכות ממוחשבות, הגורם הרלבנטי תמיד יהיה מעולם המחשוב. מדובר בממלכה נפרדת הדורשת התמחות טכנית ספציפית. לכן הגעה לאיש האי-טי, סיסטם, מחשוב או מערכות מידע היא קריטית. בתחום ממלכת מערכות המידע – המנמ"ר הוא המלך והגישה אליו היא קריטית.

מאגר מנהלי מערכות מידע - שימושים אפשריים

ראשית ועל מנת שהדברים יהיו ברורים, אנחנו ממליצים תמיד לרכוש את מאגר המידע המועיל ביותר לצורך קידום העסקה. ליתר דיוק, הגורם אשר מוסמך לקבל את ההחלטה לרכישת השירות או המוצר. בתחום הפנאי, הרווחה וגיוס כוח האדם המאגר המתאים הוא מאגר משאבי אנוש. או מאגר מנהלות רווחה בתחום השיווק המאגר המתאים ביותר הוא מאגר מנהלי שיווק. כאשר מבוקש לשווק עסקת רכש מורכבת הרי שהמקום הנכון לחפש הוא מאגר מנהלי רכש. מאגר מנכ"לים מתאים למי שחייב להגיע ישירות לקצה הפירמידה.

 

אנחנו דואגים כי מאגר מנהלי מערכות המידע יהיה עדכני מבחינת המהות שלו ולא מבחינת התארים בלבד. בכל ארגון אנחנו מבקשים לזהות את זהות האדם (אחד או יותר) האמון על החלטות בתחום מערכות המידע. לעיתים זה יהיה הCTO , לעיתים אנשי אי-טי וסיסטם אבל לרוב ובעיקר מנמ"רים ובעלי תפקידים מקבילים. 

 

מאגר מנהלי מערכות מידע מתאים במיוחד במקרים הבאים:

  1. שיווק מערכות מחשוב ותחזוק מערכות מחשוב.
  2. שיווק מוצרים מתחום הERP –  (ניהול משאבים ארגוני) כמו סאפ ודומיו לרבות מוצרים משלימים ואינטגרציה.
  3. מערכות CRM –  מערכות ניהול יחסים עם לקוחות.
  4. מוצרים מתחום הגנת הסייבר וניהול אירועי בטחון מידע .
  5. כלים מתחום הBI ואנליזת הנתונים.
  6. רכש מוצרים ושירותים בתחום רשתות התקשורת והתשתיות.
  7.  מוצרים בתחום השרתים, אחסון השרתים ומחשוב בענן.
  8. מוצרים בתום הסיסטם והאי-טי

מדובר בדוגמאות בלבד. כמעט כל הרכש בתחום המחשוב והתשתיות עובר דרך המנמ"ר ומקבלי ההחלטות בתחום.

אז מה כדאי לעשות לפני שמתקשרים למנהל מערכות מידע

שיחה למנמ"ר או CTO איננה שיחה רגילה. חשוב לזכור שמדובר באדם ש מקבל שיחות רבות אשר לכולן מכנה משותף אחד. לכולם הרצון להציע לו עסקה חד פעמית, מוצר מופלא וכיוצ"ב. לכן חשוב להיות מוכנים במיוחד לפני השיחה.

  1. מחקר אודות מערכות המחשוב של החברה–  הכרות אינטימית עם הלקוח הפוטנציאלי היא הכרחית.חשוב לדעת אילו מוצרי מחשוב משמשים כיום את החברה וזאת על מנת להציע פתרונות תחליפיים ו/או משלימים.
  2. אסוף מידע על תנאי התשלום של החברה, מצב הנזילות שלה וההתקשרויות הנוכחיות שלה –  פניה למנמ"ר צריכה להיות מקצועית מאוד מבחינת תנאי הרכש והתשלום. חשוב להיות מוכנים עם הצעה אטרקטיבית שמתאימה לתרבות הרכש של החברה.
  3. הכינו פיטצ' מדוייק –  המנמ"ר הוא לרוב דמות המשלבת ידע מקצועי עם ראייה עסקית רחבה. בהתאם יש לפנות אליו במסר אשר ייתר מענה טכני ראוי לצד מענה על שאלות רוחב.
  4. הכן תוכנית לפולו-אפ –  מנהל מערכות המידע עסוק ולכן חשוב לא להטריד אותו. מנגד מדובר בעולם דינאמי מאוד, כאשר בכל רגע עשויה להשתנות הדרישה הטכנולוגית. לכן חשוב לאזן בין הנימוס לדחיפות – עיכוב בפולואפ עשוי להוביל לאבדן ההזדמנות העסקית.  לעיתים עדיף להחשב כ"נודניק" מאשר לקבל מחמאות כמי שאינו מטריד כשאחרים סוגרים עסקאות.
  5. בקש רשות לצרף לרשימת תפוצה –  לעיתים קרובות הדרך השיווקית הנכונה הינה ייצור רשימת תפוצה של מנהלי מידע והזנתם באופן שוטף במידע אודות מוצרים וטכנולוגיות חדשניות. בדרך זו ניתן לאפשר להם לצרוך את התוכן אם ומתי שהם רוצים ובהתאם לצרכים שלהם.

מאגר מנהלי מערכות מידע - טרגוט בדיגיטל

לעיתים קרובות, השימוש במאגר הנתונים של מנהלי המידע והמחשוב, נועד לצרכי טרגוט דיגיטלי. מומלץ מאוד בטרם פניה ישירה למנהל, לחשוף אותו לקמפיין דיגיטאלי אשר יציג בפניו את המוצר, השירות או את העסק שלכם. כאשר מדובר במנהל מקצועי, כדאי שקמפיין המודעות יהיה מקצועי גם הוא, יכלול הפניה למקורות מקצועיים והכל על מנת לייצר חיבור והערכה טכניים בטרם ההצעה הקונקרטית.

חייגו אלינו כבר עכשיו

אל תחמיצו את ההזדמנות לשפר את הפעילות שלכם ולהגיע לאנשים שיכולים לעזור לכם להרוויח יותר. פנו אלינו ב-Data-Rhino כדי לרכוש מאגר מנהלי מערכות מידע עדכני וכן להתייעץ בנוגע לשיטות המכירה היעילות ביותר למכירה למנהלי מחשוב ואנשי אי-טי. יש לנו נסיון של כמעט שני עשורים בתחום ניהול מכירות מוכוון דאטה ואנחנו שמחים לשתף אותו עם לקוחותינו.

בחרו איך לפנות אלינו

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר תורמים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות

מאגר משקיעים בדרך אליך ! בחר איך ליצור איתנו קשר

וואטסאפ

טלפון

אימייל

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בזריזות